Erika 'Lillan' Johansson

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2011

Burens inredning

Av Erika Johansson - 24 augusti 2011 09:08

Jag syr ju som en toka nu inför iller utställningen i norge nästa helg.


Det är massa jobb och piller men ack så snyggt det blir  


Hade tidigare en kaninbur med 2 våningar jag skulle ha med mig men fick nu tag i buren på bilden nedan för bara 1000kr. dom kostar 4000kr annars och då måste man ta hem dom från USA, och det är ju dyrt med frakt och tull.

Är överlycklig över detta köp verkligen så väntar med spänning att få hem den nu.


Här följer lite bilder på inredningen iaf men den är ännu inte klar.


             


Jag ska väl till helgen börja att packa lite smått så att allt verkligen kommer med, jag har en tendens att glömma saker annars  


Och till helgen åker även kompisen emma och hämtar hem sin nya angora valp från frankrike och det ska bli så kul att höra vad hon tycker om honom.


Man blir ruskigt valpsjuk av alla bilder man ser på valpar folk fått hem =/


Igår var jag iaf iväg till Paula och hon visade mig hur man skrapar tandsten på illrar.

På max 5 min hade vi skrapat Miilos lilla och tittat i thyras mun. Och det skulle vetten ha minst 4000kr för... hua.

Nu är det gjort och jag tackar Paula otroligt mycket för hjälpen och den trevliga pratstunden.

Det gör vi om snart ;)


Nej nu är anton på dagis så jag ska ta en kopp kaffe, se en film och sy lite ;)


Hade sålänge   

 
 
Cissy

Cissy

24 augusti 2011 11:48

Åh, vad roligt med illerutställning. De skulle ja också vilja vara med om! :D

http://BlackieSixx.blogg.se

Erika Johansson

24 augusti 2011 14:59

Ja jag har varit på en utställning och ett gäng träffar och det är super mysigt. blir skara oxå i november ;)

 
Cissy

Cissy

26 augusti 2011 00:28

Ja, låter verkligen superkul! De måste ja försöka åka & kolla på nån gång, kanske fota lite också.
Fräck inredning föresten, *tummen upp*

http://BlackieSixx.blogg.se

Erika Johansson

26 augusti 2011 16:24

Ja det är roligt. synd bara att utställningarna oftast är i södra sverige eller södra norge =/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika Johansson - 2 december 2011 12:48

Ja idag har jag och min älskling varit förlovade i 5 år och flera år ska det bli. Jag älskar honom bara mer nu än vad jag gjorde då vi träffades och det måste väl ändå vara positivt eller?   Detta ska vi fira med att gå på bio ikväll och mysa l...

Av Erika Johansson - 1 december 2011 21:51

Ja hur har det då gått sedan jag fick hem min nya tös Lacina.   Jo det visar sig att Lacina är en hyper aktiv flicka men mycket blyg.   Hade till en början 2 läger här och dom fick lära känna varandra genom avspärrningen då Thyra är så otroli...

Av Erika Johansson - 1 december 2011 21:32

Förlåt för otroligt dålig bloggning men har haft så mycket annat att göra     Men så vad har då hänt denna långa tid?   Jo ni den 3 November begav jag mig till emma och skulle sova hos henne inför resan till Skara dagen efter För att delta i ...

Av Erika Johansson - 5 oktober 2011 09:42

             

Av Erika Johansson - 5 oktober 2011 09:39

Den 17 September fyllde min underbara och lite galna barndomsvänn Jessica 25 år och det firade hon med att bjuda in till maskerad med 80tals tema.   Här följer bilder på det.   Tack jessica för en otroligt rolig kväll. Alla möjliga artister...

Ovido - Quiz & Flashcards