Erika 'Lillan' Johansson

Alla inlägg under oktober 2011

Av Erika Johansson - 5 oktober 2011 09:42

           

 
Av Erika Johansson - 5 oktober 2011 09:39

Den 17 September fyllde min underbara och lite galna barndomsvänn Jessica 25 år och det firade hon med att bjuda in till maskerad med 80tals tema.


Här följer bilder på det.


Tack jessica för en otroligt rolig kväll.

Alla möjliga artister var där och bålskålen gick laget runt ;)


                                         

Av Erika Johansson - 5 oktober 2011 09:34

Oj vad tiden går och jag stökar och donar här hemma så jag glömmer att blogga  


Sorry sorry.


Nja här hemma syr jag på i massor inför utställningen i Skara så får se om jag säljer något.

Annars jobbar jag lite då och då när det behövs.


Nej nu visar jag lite bilder från allt istället på det jag syr ;)


               


Och i fredags blev min lilla tjej 12 veckor gammal och fick sina vacciner mot valsjuka och rabies så om ca 21 dagar är hon nu resklar.


     


Ovido - Quiz & Flashcards