Erika 'Lillan' Johansson

Alla inlägg den 2 december 2011

Av Erika Johansson - 2 december 2011 12:48

Ja idag har jag och min älskling varit förlovade i 5 år och flera år ska det bli.

Jag älskar honom bara mer nu än vad jag gjorde då vi träffades och det måste väl ändå vara positivt eller?


Detta ska vi fira med att gå på bio ikväll och mysa lite.


Nu har jag precis ätit lite lunch och skall packa det sista innan vi ska hämta anton på dagis och direkt åka ner till min familj i timrå och vara där i helgen.

Ska hitta på en massa skoj ni får höra om efter helgen då jag kommer hem igen.


Nej tjingeling på er så packningen ropar.


Psst. Miilo fick vara modell på classic ferret så här är mina 3 favvo bilder.

Mer bilder kan ni se på min FB. Alla bilder är tagna av Midnattssolens foto se mer av dom på www.midnattssolensuppfodning.se/


 
     


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards